21 januari Implementatie-overleg leveranciers

Datum
Plaats in agenda
Tijd
09:00 tot
Locatie
Aristo Meeting Center Utrecht. Brennerbaan 150, 3524 BN Utrecht.
Doelgroep

ICT-leveranciers van plansoftware, regelbeheersystemen en zaaksystemen  die bezig zijn hun systemen gereed te  maken om aan te sluiten op het DSO-LV.

Omschrijving

Het leveranciersoverleg is een maandelijks overleg met leveranciers rond het thema implementatie. De overleggen zijn gericht op een structurele informatie-uitwisseling tussen leveranciers van overheden en Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO-LV). De overleggen worden daarom eenmaal per maand georganiseerd. De bijeenkomst kan door één of meerdere medewerkers vanuit de leverancier worden bijgewoond.

Kosten

Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.

Meer informatie

Programma

Plenair

09.30 - 09.45 Welkom en stand van zaken DSO-LV – Bas Hoondert / Pieter de Jong

09.45 - 10.15 Oplevering PI-12 en planning PI-13 – Arie Duindam

10.15 - 10.30 Implementatie: aanpak en planning – Joyce de Jong

Pauze

10.30 - 10.45 Koffie

Deelsessies

10.45 - 12.15 Deelsessie 1: Ontwikkelingen STTR – Vincent van Dijk / Annemieke Vliegen. Inhoud sessie (pdf, 149 kB)
Bedoeld voor: leveranciers regelbeheersoftware, adviesbureau’s opstellen toepasbare regels.

10.45 - 12.15 Deelsessie 2: STAM 1.0, vooruitblik functionaliteiten STAM-koppelvlak – Richard Huffmeijer. Inhoud sessie (pdf, 145 kB)
Bedoeld voor: leveranciers VTH-software, zaaksystemen, et cetera.

10.45 - 12.15 Deelsessie 3: Implementatie van omgevingsdocumenten  – Mirella van der Velde samen met inhoudsdeskundigen van Geonovum, OZON & viewer. Inhoud sessie (pdf, 403 kB)  en presentatie sessie 3 (pdf, 535 kB).
Bedoeld voor: leveranciers plansoftware, adviesbureaus die omgevingsdocumenten opstellen.

Pauze

12.15 - 13.00 Lunch

Deelsessies

13.00 - 14.30 Deelsessie 4: Beheer & Ontwikkeladviesgroep STOP/TPOD – Frans Menting. Inhoud sessie (pdf, 491 kB) en presentatie sessie 4 (pdf, 684 kB).
Bedoeld voor: leveranciers plansoftware.

13.00 - 14.30 Deelsessie 5: Aansluiten op DSO-LV – Miguel Hassink.
Bedoeld voor: software leveranciers, adviesbureaus, et cetera.

13.00 - 14.30 Deelsessie 6: Implementatie toepasbare regels – Annemieke Vliegen. Inhoud sessie (pdf, 406 kB)
Bedoeld voor: adviesbureaus (ruimtelijk, juridisch, plan), leveranciers regelbeheersoftware.

Aanmelden

Aanmelden kan via het aanmeldformulier.

Bijzonderheden

De locatie wordt  ARISTO Utrecht.

Brennerbaan 150, 3524 BN Utecht

De overige data voor de rest van het jaar zijn:

18 februari

17 maart

14 april

12 mei

9 juni

18 augustus

8 september

13 oktober

10 november

8 december