Leveranciersdag 11 mei 2021
Op 11 mei heeft een (virtuele) leveranciersbijeenkomst plaats gevonden. Onderstaand de presentatie(s) die zijn toegelicht.
Sessie 1 - Update roadmap 2022
- Kort is stand van zaken toegelicht. Binnenkort volgt een inhoudelijke update.
Sessie 2 - Definitieve wijzigingen STAM 2.0 en wijziging in ‘verzoek indienen’ service
- Besproken presentatie (pdf, 711 kB)
Sessie 3 - Handreiking annoteren omgevingsplan
- Besproken presentatie (pdf, 1.5 MB)
Sessie 4 - Status en voortgang DSO-Samenwerk API
- Stand van zaken besproken.
Sessie 5 - Uitleg over het kunnen instellen van het omgevingsoverleg
- Besproken presentatie (pdf, 567 kB)
Sessie 6 - Aansluiten op productie
- Besproken presentatie (pdf, 516 kB)
Sessie 7 - Toepasbare regels: delen praktijkervaringen en updates Toepasbare Regel API’s
- Besproken presentatie (pdf, 499 kB)
- Besproken Release notes - Toepasbare Regels API's (pdf, 691 kB)
Sessie 8 - Geo optimalisatie
- Besproken presentatie (pdf, 1 MB)