ICT-leveranciers van plansoftware, regelbeheersystemen en zaaksystemen die met hun systemen zijn aangesloten of willen aansluiten op het DSO-LV. Ook adviesbureaus die overheden ondersteunen bij de uitvoering van de Omgevingswet, zijn uitgenodigd.
Het leveranciersoverleg is een 6-wekelijks overleg met leveranciers en adviesbureaus rond het thema implementatie en doorontwikkeling. De overleggen zijn gericht op een structurele informatie-uitwisseling tussen leveranciers van overheden en het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO-LV). De overleggen worden daarom regelmatig georganiseerd (er wordt gestreefd naar eens in de 6 weken). De bijeenkomst kan door 1 of meer medewerkers vanuit de leverancier worden bijgewoond.
Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.
De introductie van Constante ID’s gaat een probleem oplossen in het Omgevingsloket waarbij tussentijds opgeslagen antwoorden soms verdwijnen. We willen jullie graag de logica uitleggen en jullie mening over de praktische invulling.
Doelgroep: Leveranciers van regelbeheersystemen voor Toepasbare Regels
Vanuit het Serviceteam Rijk, waar men de Rijksregels aanlevert en onderhoudt, wil men graag een uitleg geven over hoe zij in de praktijk met Maatregelen op Maat omgaan en hoe zij tot de toelichtingen komen.
Doelgroep: Leveranciers van regelbeheersystemen voor Toepasbare Regels
Aanmelden kan met dit formulier.
De bijeenkomst vindt virtueel plaats. Er wordt per sessie een Teams-vergadering aangemaakt.
Heeft u ideeën voor invulling van een sessie op de leveranciersdag? Stuur een mail naar william.denissen@kadaster.nl.