ICT-leveranciers van plansoftware, regelbeheersystemen en zaaksystemen die bezig zijn hun systemen gereed te maken om aan te sluiten op het DSO-LV. Ook adviesbureaus die overheden ondersteunen bij de invoering van de Omgevingswet zijn uitgenodigd.
Het leveranciersoverleg is een 6-wekelijks overleg met leveranciers en adviesbureaus rond het thema implementatie. De overleggen zijn gericht op een structurele informatie-uitwisseling tussen leveranciers van overheden en Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO-LV). De overleggen worden daarom regelmatig georganiseerd (er wordt gestreefd naar eens in de 6 weken). De bijeenkomst kan worden bijgewoond door 1 of meerdere medewerkers van de leverancier.
Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.
Stand van zaken en ontwikkelingen rond aansluiten op DSO.
Doelgroep: softwareleveranciers
Afgelopen maanden hebben gemeenten en de VNG de DSO-keten getest in het kader van Indringend Ketentesten (IKT). In deze bijeenkomst wordt inzicht gegeven in de status van de DSO-keten: Wat werkt? Wat werkt nog niet? Wat gaan we komende maanden nog testen. En wat betekent dit voor een leverancier?
Doelgroep: softwareleveranciers, advies- en stedenbouwkundige bureaus
Om de continuïteit van de DSO keten zo goed mogelijk te borgen is een calamiteitenorganisatie ingericht. In deze sessie leggen we uit hoe deze eruitziet, hoe de opschaling van een incident naar een calamiteit werkt en wat uw rol als softwareleverancier hierin is. We verkennen daarbij graag wat de wensen en mogelijkheden zijn rond het maken van afspraken tussen de calamiteitenorganisatie en softwareleveranciers.
Doelgroep: Softwareleveranciers, advies- en stedenbouwkundige bureaus
Aanmelden kan via dit formulier
De bijeenkomst vindt virtueel plaats. Er wordt per sessie een Teams-vergadering aangemaakt.
Heeft u ideeën voor invulling van een sessie op de leveranciersdag? Stuur een mail naar william.denissen@kadaster.nl
De volgende leveranciersdag is op 24 oktober 2023.