ICT-leveranciers van plansoftware, regelbeheersystemen en zaaksystemen die bezig zijn hun systemen gereed te maken om aan te sluiten op het DSO-LV. Ook adviesbureaus die overheden ondersteunen bij de invoering van de Omgevingswet, zijn uitgenodigd.
Het leveranciersoverleg is een 6-wekelijks overleg met leveranciers en adviesbureaus rond het thema implementatie. De overleggen zijn gericht op een structurele informatie-uitwisseling tussen leveranciers van overheden en het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO-LV). De overleggen worden daarom regelmatig (er wordt gestreefd naar eens in de 6 weken) georganiseerd. De bijeenkomst kan door 1 of meerdere medewerkers vanuit de leverancier worden bijgewoond.
Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.
De volgende punten worden besproken:
Doelgroep: softwareleveranciers (VTH)
In deze sessie wordt verder ingegaan op wijzigingsverzoeken die in het tactisch leveranciersoverleg van 26 januari kort zijn besproken:
Doelgroep: softwareleveranciers (VTH)
Er is op dit moment geen concurrent versioning van toepassing op de verzoeknotificatie. Vrijwel alle aanpassingen veroorzaken daarom een 'breaking change'. In deze sessie doen we een voorstel voor concurrent versioning voor de verzoeknotificatie, zodat leveranciers in een eigen tempo kunnen overstappen op een nieuwe versie. De terugkoppeling van leveranciers die verzoeknotificaties verwerken is hierbij gewenst.
Doelgroep: digikoppelaars en softwareleveranciers (VTH)
Aanmelden kan via dit formulier.
De bijeenkomst vindt virtueel plaats. Er wordt per sessie een Teams-vergadering aangemaakt.
Heeft u ideeën voor invulling van een sessie op de leveranciersdag? Stuur een mail naar william.denissen@kadaster.nl.