26 mei 2025 - LIVE Leveranciersmiddag

Datum
Plaats in agenda
Tijd
13.00 tot uur
Locatie
Waterschapshuis, Stationsplein 89, 3818 LE Amersfoort | Bestuurskamer (1.30 IJssel)
Doelgroep
  • Leveranciers decentrale DSO software incl. 'zelfbouwers'
  • OBO-partijen
  • TBO
  • Koepels via BLM
Omschrijving

Tweemaal per jaar wordt een live tactisch overleg georganiseerd met leveranciers rond het thema implementatie en doorontwikkeling. De overleggen zijn gericht op een structurele informatie-uitwisseling tussen leveranciers van overheden en het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO-LV). 

Kosten

Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.

Meer informatie

Programma

Agenda Live leveranciersoverleg 26 mei - Amersfoort

Deze agenda is onder voorbehoud en wordt nog aangevuld

Plenair
13.00 – Welkom
13.05 – DSO: de stand van zaken  
                   Toelichting op gebruik en ontwikkelingen
13.15 – Testbeleid
13.30 – Standaarden en API-versies (VTH-keten)
                  Uitgangspunten en roadmap, stand van zaken

Deelsessie Planketen
13.45 – wordt aangevuld, onder meer STOP-roadmap

Deelsessie VTH – Toepasbare regels samen
13.45 – Community (Pleio)
                  Hoe kun je meedoen, do's en dont's
13.50 – Uitfasering TAM-gerelateerde verzoeken

Deelsessie Toepasbare regels
14.00 – wordt aangevuld, onder meer STTR 3.0, Dynamische Vragen 2.0

Deelsessie  VTH
14.00 – Livegang Single Digital Gateway
14.15 – Hoe gaan we om met een 'stuwmeer', bijvoorbeeld na een storing
14.45 – De gebruikerstoepassing van de Samenwerkingsfunctionaliteit
15.15 – Wensen en updates

Plenair
16.30 – Afsluiting

Aanmelden

U meldt zich aan via acceptatie van de uitnodiging die u krijgt toegestuurd. Heeft u geen uitnodiging ontvangen? Dan kunt u zich aanmelden door een e-mail te sturen naar  secretariaatTBO@kadaster.nl.

Bijzonderheden

Presentaties worden op de documentenpagina gedeeld.