5 december 2023 Leveranciersdag DSO

Datum
Plaats in agenda
Tijd
09.00 tot uur
Locatie
Online (via Teams)
Doelgroep

ICT-leveranciers van plansoftware, regelbeheersystemen en zaaksystemen die bezig zijn hun systemen gereed te  maken om aan te sluiten op het DSO-LV. Ook adviesbureaus die overheden ondersteunen bij de invoering van de Omgevingswet, zijn uitgenodigd.

Omschrijving

Het leveranciersoverleg is een 6-wekelijks overleg met leveranciers en adviesbureaus rond het thema implementatie. De overleggen zijn gericht op een structurele informatie-uitwisseling tussen leveranciers van overheden en het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO-LV). De overleggen worden daarom regelmatig (er wordt gestreefd naar eens in de 6 weken) georganiseerd. De bijeenkomst kan door 1 of meerdere medewerkers vanuit de leverancier worden bijgewoond.

Kosten

Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.

Meer informatie

Programma

Let op: de sessies zijn een half uur verplaatst.

Sessie 1 – 9.30-10.00 – Aansluiten DSO – Leo van der Vlist

Stand van zaken en ontwikkelingen rond aansluiten op DSO.

Doelgroep: softwareleveranciers

Sessie 2 – 10.00-10.30 – De laatste 100 m tot IWT – Arie Duindam

In deze sessie wordt besproken wat u rond IWT vanuit DSO-LV kunt verwachten op het gebied van operationeel beheer, releaseproces en content.

Doelgroep: alle diensten- en softwareleveranciers betrokken bij het DSO

Aanmelden

Aanmelden kan via dit formulier

Bijzonderheden

De bijeenkomst vindt virtueel plaats. Er wordt per sessie een Teams-vergadering aangemaakt.

Heeft u ideeën voor invulling van een sessie op de leveranciersdag? Stuur een mail naar william.denissen@kadaster.nl