ICT-leveranciers van plansoftware, regelbeheersystemen en zaaksystemen die bezig zijn hun systemen gereed te maken om aan te sluiten op het DSO-LV. Ook adviesbureaus die overheden ondersteunen bij de invoering van de Omgevingswet, zijn uitgenodigd.
Het leveranciersoverleg is een 6-wekelijks overleg met leveranciers en adviesbureaus rond het thema implementatie. De overleggen zijn gericht op een structurele informatie-uitwisseling tussen leveranciers van overheden en het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO-LV). De overleggen worden daarom regelmatig (er wordt gestreefd naar eens in de 6 weken) georganiseerd. De bijeenkomst kan door 1 of meerdere medewerkers vanuit de leverancier worden bijgewoond.
Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.
Let op: de sessies zijn een half uur verplaatst.
Stand van zaken en ontwikkelingen rond aansluiten op DSO.
Doelgroep: softwareleveranciers
In deze sessie wordt besproken wat u rond IWT vanuit DSO-LV kunt verwachten op het gebied van operationeel beheer, releaseproces en content.
Doelgroep: alle diensten- en softwareleveranciers betrokken bij het DSO
Aanmelden kan via dit formulier
De bijeenkomst vindt virtueel plaats. Er wordt per sessie een Teams-vergadering aangemaakt.
Heeft u ideeën voor invulling van een sessie op de leveranciersdag? Stuur een mail naar william.denissen@kadaster.nl