ICT-leveranciers van plansoftware, regelbeheersystemen en zaaksystemen die met hun systemen zijn aangesloten of willen aansluiten op het DSO-LV. Ook adviesbureaus die overheden ondersteunen bij de uitvoering van de Omgevingswet, zijn uitgenodigd.
Het leveranciersoverleg is een 6-wekelijks overleg met leveranciers en adviesbureaus rond het thema implementatie en doorontwikkeling. De overleggen zijn gericht op een structurele informatie-uitwisseling tussen leveranciers van overheden en het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO-LV). De overleggen worden daarom regelmatig georganiseerd - er wordt gestreefd naar eens in de 6 weken. De bijeenkomst kan door 1 of meer medewerkers vanuit de leverancier worden bijgewoond.
Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.
Het programma wordt 1 à 2 weken vooraf bekend gemaakt.
Kan nog niet.
Deze bijeenkomst vindt plaats op een nog nader te bepalen locatie.
Heeft u ideeën voor invulling van een sessie op de leveranciersdag? Stuur een mail naar william.denissen@kadaster.nl.